[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

日式牛肉丼 (微波爐煮食)

快叮 4 分鐘 牛肉最掂丼


日式牛肉丼飯


材料:
肥牛肉數片、洋葱絲 1/4個、日本豉油 3湯匙、糖 1湯匙、米酒半湯匙、水 120毫升、白飯 1碗

Step
1.混入調味料 - 日本豉油、水、米酒和糖拌勻,加入洋葱絲,以大火叮 2分鐘。
2.落肥牛片 - 取出醬汁,放入肥牛片,再以大火叮 1分 30秒。
3.放白飯面 - 最後將肥牛片連醬汁,倒在白飯上即可。

要食特盛牛肉飯, 喺 屋企 4 分鐘就做到,連男朋友都大讚自己入得廚房出得廳堂!做法簡單,先將日本豉油混合水、米酒和糖拌勻,加入洋 葱 絲,放入微波爐以大火叮 2 分鐘,加入肥牛片,再叮 1 分 30 秒;將肥牛片連醬汁倒在白飯上,香噴噴的特盛牛肉飯就食得喇!

本月熱門食譜影片