[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

雙煎杏仁片

雙煎杏仁片  5分鐘卜卜脆


1.拌勻材料
水 20毫升、砂糖 40克、已溶無鹽牛油 20克、低筋 麪粉 30克拌勻。

2.加杏仁片
加入杏仁片 20克拌勻成 麪糊,可以腰果碎、果仁碎代替杏仁片。

3.乾燒脆片
燒熱平底鑊,舀少許 麪糊煎至兩邊金黃色成脆片。

4. 待凉後杏仁脆片會卜卜脆,可做蛋糕裝飾食都得!

自家焗曲奇,總是不夠鬆脆,又要拂蛋整 麪 糰,又易焗 燶 晒,想做零食邊使咁煩!今日 教 你用平底鑊做杏仁脆片,只要 5 分鐘就得,做零食之餘,亦都可以做甜品裝飾。 啱 啱 煎好 嘅 脆片十分煙韌,攤凍後就卜卜脆!你亦可加入腰果碎、果仁碎,而砂糖份量亦可隨個人喜好加減。

本月熱門食譜影片