[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

泰醉鮑魚 (Ricky Cheung)

泰醉鮑魚 泰式醉鮑魚
Abalone Snack with Wine and Thai Sauce


泰醉鮑魚
準備時間: 35分鐘
製作費用:$110

材料 (四人分量)
鮮鮑魚  10-12隻
糟滷  300克
雞湯  300克
香茅,切片  30克
南薑,切片  30克
指天椒,開 2  5隻
泰國檸檬葉  5克

做法
1.小鍋內放入糟滷,雞湯,香茅,南薑,指天椒及泰國檸檬葉。
2.開大火煮滾,之後轉用小火煮 5分鐘至所有材料出味後,倒出盛起攤涼。備用。
3.將一小鍋水燒熱至 70℃。放入鮮鮑魚。把爐火調至最小,令水溫維持在 70℃左右,將鮑魚煮 8分鐘。
4.8分鐘後把鮑魚撈起,去掉鮑魚外殼和清除內臟。
5.在鮑魚的頂部用刀𠝹十字花方便入味。
6.之後放入鮑魚汁內,放入雪櫃冷凍 6-8小時即成。

貼士
1.可按個人口味,加減指天椒分量。
2.將鮑魚浸泡過夜,風味更佳。



廚師:Ricky Cheung 飲食男女 第986期 Ricky's Home Cooking 泰醉鮑魚
四年一度世界盃終於開鑼,夜孖孖睇波,當然不可缺少送酒小吃。小弟今次就教大家整道好睇又好食的凍鮑魚,香辣醒神又帶酒香。最方便可以預早做定放在雪櫃,埋位睇波就有得食,腸仔薯片花生一於放埋一邊。

本月熱門食譜影片