[主頁] [兒歌] [食譜] [廣告] [家事百科] [蘇GOOD] [化妝美容] [兒歌] [產前產後] [奶奶趣聞] [Flashcards] [開心大發現] [食譜] [馬爾代夫] [最新] [水瓶座的人] [羅力威] [自然療法]

燉川貝 可治寒咳 清痰/晚上咳 (網主)

燉川貝



材料:
川貝粉 20g (試過余仁生的川貝有效, "樓上"的珍珠川貝作用不大,效果不明顯。)
果皮少許
水一碗
冰糖少許

做法:
1.先把川貝粉放進燉盅,再加果皮、冰糖水至燉盅。
2.隔水燉 四十五分鐘至一小時。



廚師分享:
*晚上飲效果好些。
*如燥熱,不要加薑或紅棗,可選擇加果皮或清燉川貝粉加冰糖。
*香港的泠氣太過份,多數香港人都是寒咳或寒痰,建議不要加雪梨,雪梨可能會令你咳得更嚴重。
*如果飲了二,三次沒好轉,就可以放棄,通常我初起,飲二,三次減輕,甚至唔咳!!
*還可以果皮川貝燉瘦肉湯, 我覺得都有效!!
*好朋友得知我痰未清,她燉了川貝加薑紅棗比我試下,晚上飲完後,痰少了,有改善,同樣一覺訓天光。現在喉嚨有少少乾, 打算今晚唔加薑紅棗,試下加果皮冰糖,看看可唔可以潤番下。
如果你都是咳式完痰未清,可以一試!!

本月熱門食譜影片